keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Naiset ovat vahvoja eivät vahvoja, mutta vahvoja.

Sorii, ku on taas vaihteeks kestäny, mut mun kone sai sekolagipugikohtauksen, mut pääsi uhmaiän ylitse(: Jote siis no täs vähä mu kuulumisii eli perjantaina olin Ennankaa Tebbolla yötä, koska meidän pieni Tepponen täytti sweet sixteen!(; Lauantaina olin mun serkun lapsen ristiäisis ja nyt oon tehny paljo kaikelaista mm. intoillu joulusta(; sieltä se kohta tulee(;
Ja ainii tänää oli taas Nuorisovaltuusto vaalit ja pääsin taas jäseneks ja oikeesti yllätyin ihan sikana, koska ehdokkaita oli nii miljoonasti(: So kiitti kaikille äänestäjille!(: (oon aina halunnu sanoo noi:D)


Ei Enna, se on Tebbon kakku!
hihii<3

Hei muute onks jollai jtn kokemuksii Samsung Galaxy s II tai siitä, ku ajattelin sen ostaa?(:

Mutta joo lähen nukkumaan.. Öitä kaikil ja muistakaa enää kolme yötä joulukuuhun!(;

<3: Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti