sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Rakastan joulua aamusta iltaan.





Nonii eli oon iha joulufiiliksis ja oon muutenki jouluihmine henkeen ja vereen! Joten joudutte kuuleen "joulu" -sanan vielä moneen kertaan täälä:D Ja mun mielestä joulu on vuoden kohokohta ja joulu saa mut vaa hymyileen sillee hassusti ilman syytä you know vähän niinku sillee et jos o rakastunu ni tuijottaa vaa sitä jätkää ja hymyilee sillee typerästi ni mul on sama juttu mut jouluun, jote taidan olla rakastunu jouluun(; Ehkäpä joskus meen lappiin opiskelemaan tontuks(; Sen saa si nähä(;
Mutta tosiaa viikonloppu meni rennosti lapsen vahtina ja Ilona ja Pauliina tuli moikkaan mua lauantai illal ja Pauliina jäi siitä yöks ja ylempänä olevat yölumijoulufiilis kuvat ovat sen seurauksia:D
 Ja nii mua iha hirvittää ens viikko ku hirveesti kokeita ja itsenäisyyspäivätanssit. mä+korot+tanssi= not so guuud:D säälin sitä joka joutuu tanssiin munkaa:D Mutta meempäs vähän viel kertailee enkunkokeeseen, so hyvää joulu odotusta(; ja seuraavas postaukses luultavasti jtn lumi-ihkutusta(;

-Jannu

p.s. Jänniittääää ketä voittaaa BB:n (; Veikkaan Joukoo(;

2 kommenttia: