maanantai 7. tammikuuta 2013

You can never win.

Noonii nyt o saatu koulu alotettuu taas ja ei se aamul herääminenkä tuntunu niin kauhealta, kuin olin kuvitellu... Oon huomannu et jos heti herättyäni kuuntelen jonku kivan biisin, saan kivan viestin tai syön suklaata aamu alkaa paremmi(: Kannattaa siis kokeilla(Y) Ja myös minulla  niinkuin kaikilla muillakin on"liikuntavillitys" koska toivo uudesta vuodesta hyväs kunnos houkuttelee kaikkia. Itse en pysty karkkilakkoihin, mut ajattelin nyt oikeesti ryhdistäytyä liikunnan suhteen ja tänää illalla meenkin zumbaan ja jään siitä suoraan "korsetti kuntoon jumppaan". Ja nyt kun olen tän liikuntavillitykseni täällä ilmaissut toivon, et myös onnistuisin täl kertaa(:
Loppu lomani meni superkivasti ja se meni suurinpiirtein näin:
Keskiviikko: Alma (ripari isonen) tuli tänne kattoon mua ja Pauliinaa sekä omia riparikavereitaan päivä meni sikakivasti hesemättöjä unohtamatta:D
Torstai: Mentiin ilonankaa klo. 10.00! Pauliinalle ja alotettiin Harry Potter- maratooni ja välil käytiin hakees ekasta pitsat ja illal käytii harkois ja suurin osa yöstä meniki leffoi kattelles niinku tarkotuski oli(:
Perjantai: Ellen, Nelli ja Pauliina tuli meille yöks ja lauantaiki meni näitte supertyyppien kans<3
Sunnuntai: Olin koko päivän mein Samun lapsen vahtina, mut onneks Suvi tuli auttaa mua ja katottiin The vow!<3 se oli aivan ihana ja silmät märkinä sitä katoin! Kiitos Suville, ku jaksoit meitä tintaloja..:D<3
Ja nyt hiukaan kuvia, mut ittestä ja ihmisistä ei oikee oo ku jostai kumman syystä oon ollu iha lazy ja en oo jaksanu hirveesti meikkailla(:


Ei ehkä näytä kanapitsalta, mutta ulkonäkö saattaa pettää! Se oli hyvää.


Sain tän vuoden ekan joululahjan, so kiitos<3

Rakas pikkusiskoni yllätti mut ja oli sulattanu suklaata ja pilkkony viinirypäleitä ja omenaa Olipa kerran- ohjelman kunniaks!



I think it´s time to be happy again...

Ei mul muuta täl kertaa.

- Jannu  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti