tiistai 1. tammikuuta 2013

I love being yours.

HYVÄÄÄ UUTTAA VUOTTAA! okeoke tähän alkuun sori on kestäny miljoonasti liikaa viimisimmästä postauksesta ja syynä mokkulan vaihtuminen, jouluhössötys ja laiskuus ja niin mutta joulu meni hyvin ja kaikkee on tapahtunu... hyvälkin tavalla(: Ja no kerranki voin sanoo et lomalla oon vaan ollu(: No Skanssis tuli käytyä, mut ei sieltäkä mukaan tarttunu ku farkut ja paita(: Mutta tosiaa ajattelin et joululahjoista vois jtn kuvia ottaa. En saanu niitä mitenkään erityisen paljon , koska sain kännykän mut täs jotai niistä(:

Mä niin rakastan jouluruokaa ja sitä jännittävää tunnelmaa<3

täs näit mu lahjojaa eli sain siis ton kännykän, Guessin hajuveden, leffoi, kosmetiikkaa, nomination palan, muumi astioita ja kaikkee muuta kivaa, tyytyväine oon(:


vertaus vanhaan kännykkään joka mul ehtiki jo oleen varmaan 3 vuotta:D




kiitos Kaisa<3




Uutta vuotta tuli vietettyä hyväs kaveriporukas ja hauskaa oli!(: So kiitos, kun jaksoitte taas mua (varsinki Mira, joka joutu nukkuun mun vieressa:D)
Viel kerra kaikille hyvää uutta vuotta 2013!<3
Mul on ainaki sellane tuntuma, et tästä vuodesta tulee parempi ku viime vuodesta(:

<3:llä Jannu(:

1 kommentti:

  1. Oooo ihanii lahjoja ja toi hajuvesi ja kännykkä <3<3<3
    Mulki on sellanen tuntuma et tästä vuodesta tulee parempi, tai ainakin tehään siitä sellanen !:)

    VastaaPoista